Kā atgriezt mums pirkumu?

borninlatvia interneta veikala pircējiem ir tiesības atgriezt iegādāto preci sekojošos gadījumos:

  1. Produkts neatbilst savām organoleptiskajām īpašībām: tam ir nedabiska smaka, izskats, garša.
  2. Produktam saņemšanas brīdī konstatēts iztecējis derīguma termiņš.
  3. Produktam ir bojāts iepakojums, neskaidrs marķējums, nav marķējuma (etiķetes). 

Katrā no augstāk minētajiem gadījumiem borninlatvia 10 dienu laikā pēc sūdzības saņemšanas brīža centīsies bojāto preci samainīt pret ekvivalentu preci. Ja dotais problēmas risināšanas veids nav iespējams, borninlatvia interneta veikals ir gatavs izskatīt citus risinājumus, ņemot vērā klienta vēlmes.

Lūdzu, sazinieties ar mums: 

  • Tālruņa numurs: 25330022
  • E-pasts: info@borninlatvia.lv

Detalizētāku informāciju par produktu atgriešanas procedūru uzzināsi distances līgumā, ar kuru noteikti iepazīsies, kad veiksi pirkumu mūsu mājaslapā. Vairāk par to, kas ir distances līgums un atteikuma tiesības, vari uzzināt šeit: http://www.ptac.gov.lv